Marketing strategy of a fashion design shop in Prague, Czech Republic – Kirill Shabalkin
Kirill Shabalkin
Master's thesis
Marketing strategy of a fashion design shop in Prague, Czech Republic
Abstract:
The theoretical part of the thesis covers fundamental marketing knowledge and terminology, including marketing strategy, marketing analysis, and marketing mix. It involves a literature review of fashion marketing and consumer behavior. This section provides a foundation for the practical part of the thesis. The practical part includes a situational analysis of the company´s current market position …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Jana Pitrová, Ph.D.
- Oponent: Vladimír Polák, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SHABALKIN, Kirill. \textit{Marketing strategy of a fashion design shop in Prague, Czech Republic}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/4qma4h/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
Marketing strategy of online education expanding to Czech republic on the example of Education Academy Rokus s.r.o.
Ema Bianka Kušnírová -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Marketing strategy of Ukrainian Business - Format company to the Czech market
Anastasiia Kolomieiets -
Adaptation of LGI's marketing strategy to the Czech market
Jan Halfar -
Škoda's Marketing Strategy of Penetration the Czech Market with Electric Cars
Daria Iushkina -
Market Entry Strategy for Paulaner Spezi in the Czech Republic: A 4P Marketing Mix Approach
Markéta Filipová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses 4qma4h 4qma4h/2
2. 4. 2024