Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podnik – Bc. Roman Pop
Bc. Roman Pop
Bachelor's thesis
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podnik
Advertising campaign of product - company
Abstract:
V bakalářské práci je rozpracován projekt reklamní kampaně na konkrétní produkt podniku, který je zaměřen na servis vodních dýmek. Teoretická část má za úkol představit proces tvorby reklamní kampaně, včetně jednotlivých fází. Nedílnou součástí je tvorba rozpočtu na tuto reklamní kampaň. Praktická část je cílená na uvedení daného produktu na trh. Vychází ze znalosti marketingových nástrojů. Je vypracován …moreAbstract:
This bachelor’s thesis elaborates on the advertisement campaign project for a company that focuses on the hookahs service. The theoretical part focuses on the process of the advertisement campaign creation, including individual steps. This includes the budget proposal for the campaign. The practical part focuses on the introduction of product on the market. Its getting on the marketing tools. The budget …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 9. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hkw5z/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 10. 2019
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová