Strategie konkurujících si podniků – Bc. Martin Světinský
Bc. Martin Světinský
Diplomová práce
Strategie konkurujících si podniků
Strategies of competing firms
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na porovnání strategií dvou podniků, které konkurují na trhu s procesory, který má oligopolní strukturu a dochází zde ke změně postavení. Teoretická část práce se věnuje především nejdůležitějším nástrojům této práce, které jsou kompetitivní výhoda a business model canvas. V praktické části je poté využit pro porovnání business model canvas ve třech různých období, …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the comparison of strategies of two companies that compete in the market with processors, which has an oligopoly structure with an ongoing change of positions. The theoretical part of the work deals mainly with the most important tools of this work, namely competitive advantage, and business model canvas. The practical part is using business model canvas in three different …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/skdtb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Michal Jirásek, Ph.D.
- Oponent: Ph.D. Prateek Kalia
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Socio-emotional wealth of family business as a source of competitive advantage
Safarli Safarli -
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
How can E-commerce help organizations to build a competitive advantage over its competitors
Vahe Ttuyan -
Branding as a Source of Competitive Advantage
Anna Kristina Rezutka -
Performance pay as a competitive advantage and weapon
Oluwaseun Adekola Fasanya -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
Business Plan: Starting an e-Commerce Business Activity on a Tight Budget
Raushangul Aitassova