Vítězslav Tkáč
Master's thesis
Technologie PhysX
PhysX Technology
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá popisem architektury PhysX enginu. Vývojem jednoduchých grafických aplikací pomocí této technologie a testováním výkonu na různých procesorech a specializované grafické kartě.Abstract:
This diploma thesis deals with the description of the PhysX engine architecture. The development of simple graphical applications using this technology and performance testing on different processors and dedicated graphics card.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2011
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/87191
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2011
- Supervisor: Jan Platoš
- Reader: Petr Gajdoš
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMaster programme / field:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Theses on a related topic
-
Koncepce a použití frameworku Monogame a knihovny Farseer Physics Engine
Antonín Pražský -
Moderní fyzikální enginy pro WebGL
Milan Šebela