Vítězslav Tkáč
Master's thesis
Technologie PhysX
PhysX Technology
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá popisem architektury PhysX enginu. Vývojem jednoduchých grafických aplikací pomocí této technologie a testováním výkonu na různých procesorech a specializované grafické kartě.Abstract:
This diploma thesis deals with the description of the PhysX engine architecture. The development of simple graphical applications using this technology and performance testing on different processors and dedicated graphics card.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/87191
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedúci: Jan Platoš
- Oponent: Petr Gajdoš
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMaster programme / odbor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Koncepce a použití frameworku Monogame a knihovny Farseer Physics Engine
Antonín Pražský -
Moderní fyzikální enginy pro WebGL
Milan Šebela