Měření spokojenosti zákazníků na trhu kování a doplňkových materiálů – Markéta Kotásková
Markéta Kotásková
Master's thesis
Měření spokojenosti zákazníků na trhu kování a doplňkových materiálů
Customer Satisfaction Measurement of Furniture Fittings and Complementary Materials Market
Abstract:
Tématem diplomové práce bylo měření spokojenosti zákazníků na trhu kování a doplňkových materiálů. Cílem práce bylo změřit zákaznickou spokojenost na B2B trhu s celkovými službami společnosti Démos trade, a. s. Zjišťování spokojenosti zákazníků probíhalo prostřednictvím kvantitativního výzkumu. Jako nástroj sběru dat byl zvolen dotazník v elektronické podobě. Na základě analýzy dat a vyhodnocení výzkumu …moreAbstract:
The topic of the diploma thesis was customer satisfaction measurement of furniture fittings and complementary materials market. The purpose of the diploma thesis was to measure customer satisfaction on the B2B market with the overall services of Démos trade, a. s. Customer satisfaction was determined through quantitative research. The form of collection for questionnaire was electronic analysis. Data …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/135680
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2019
- Supervisor: Pavlína Kozáková
- Reader: Adéla Mrázková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOTÁSKOVÁ, Markéta. \textit{Měření spokojenosti zákazníků na trhu kování a doplňkových materiálů}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2019. Available from: https://theses.cz/id/4r58w7/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová