Bc. Gabriela Švancarová
Master's thesis
Edukace jedinců s postižením
Education of Disabled Persons
Abstract:
Edukace jedinců s postižením se zabývá výchovou a vzděláváním žáků se speciálně vzdělávacími potřebami v základní škole speciální. Práce je rozdělena do čtyř kapito. Tři kapitoly jsou teoretické, jedna je praktická. V první kapitole jsou vymezeny pojmy mentální postižení, klasifikace, etiologie. Druhá kapitola se zabývá legislativou, třetí kapitola popisuje holandské školství a terapie v Holandsku …moreAbstract:
The Diploma thesis deals with education of pupils with mental retardation. The thesis is divided into 4 chapters. Three chapters are theoretical and one is practical. In the first chapter are defined the terms: mental retardation, classification, etiology. The second theoretical chapter deals with the legislation. The third chapter is devoted to the special schools in Holland and in the Czech Republic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/qpzc2/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 5. 2012
- Supervisor: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Reader: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Podpora akademických dovedností sluchově postižených a neslyšících žáků v inkluzivním vzdělávání pomocí dvojjazyčných edukačních metodologických postupů: Případová studie - Inkluz ve speciálních školách v Akwa Inoně - Nigérie
Godwin Jude Uchenna Irokaba -
Syndrom vyhoření u asistentů pedagoga v mateřských školách speciálních v regionu Praha
Barbora Siqueira -
Logopedická intervence v mateřské škole logopedické Don Bosco v Praze a v mateřských školách v Brandýse nad Labem a okolí
Kateřina Kačalová