Návrh marketingové strategie pro vybrané zákaznické skupiny obuvi MEDI – Eva ŠEVCŮ
Eva ŠEVCŮ
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie pro vybrané zákaznické skupiny obuvi MEDI
Suggestion of the marketing strategy for chosen customer groups of MEDI shoes
Abstract:
Purpose of my bachelor thesis is on the basis of collecting important materials and market-ing research on the market try to suggest marketing strategy for chosen customer groups of MEDI shoe, and concrete for huntsmen, fishermen and conservationists. In theoretical part there I collected appropriate book sources, in analytical part I carried out interview and evaluated gained data, on their basis …víceAbstract:
Cílem mé bakalářské práce je na základě shromáždění potřebných materiálů a marketingo-vého výzkumu trhu navrhnout marketingovou strategii pro vybrané zákaznické skupiny obuvi MEDI, a to konkrétně pro myslivce, rybáře a ochránce přírody. V teoretické části jsem seskupila příslušné literární prameny, v analytické části jsem proved-la dotazníkové šetření a vyhodnotila získané údaje, na jejichž základě …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Identifikátor:
7406
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠEVCŮ, Eva. Návrh marketingové strategie pro vybrané zákaznické skupiny obuvi MEDI. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 12. 2017
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Sociální práce s pacientem a jeho rodinou v Krajské nemocnici T. Bati, a. s. Zlín při propuštění nesoběstačného pacienta nebo pacienta se sníženou soběstačností.
Manuela Chovancová -
Metodika práce s pacientem a jeho rodinou pro sociální pracovníky Krajské nemocnice T. Bati, a. s. Zlín při propuštění nesoběstačného pacienta nebo pacienta se sníženou soběstačností
Manuela CHOVANCOVÁ -
Provozní účetnictví firmy Baťa, a.s. Zlín v současných podmínkách podnikání firmy Akademie-Manager s.r.o.
Marcela Černá -
Srovnání firem Michelin, s. c. a. a Baťa, a. s. a jejich vlivu na rozvoj měst, kde působily - do roku 1945
Miroslava MIKULOVÁ -
Analýza řízení lidských zdrojů ve společnosti XYZ s.r.o. na základě komparace s řízením lidských zdrojů ve společnosti Baťa a.s. do roku 1945
Jana Králíková -
Zhodnocení efektivnosti a výkonnosti České spořitelny, a.s. a Slovenskej sporiteľne, a.s.
Jakub Valušek -
Analýza systémů motivování spolupracovníků ve firmě Baťa a. s. do roku 1939 a jejich aplikace do současné vybrané firmy
Karolína Nováková -
Analýza péče o zaměstnance ve společnosti Fatra, a.s. na základě komparace s péčí o zaměstnance ve společnosti Baťa, a.s. do roku 1945
Petra Chmelařová