Bc. Lucie Šindelářová

Bachelor's thesis

Reprezentace genderovaného dětství v reklamě

Represenation of gendered childhood in advertisment
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá genderovým zobrazováním dětství v katalogu hraček. Cílem této práce je zjistit, zda se v katalogu nachází zažité genderové stereotypy, nebo jestli jsou naopak narušovány. Genderové stereotypy v reklamách jsou analyzovány pomocí sémiotické analýzy. Pomocí této metody, která je kvalitativního rázu, lze zjistit nejenom zjevné, ale i latentní genderové stereotypní prvky v katalogu …viac
Abstract:
This bachelor thesis deals with gender imaging of children in a catalog of toys. The aim of this work is to determine whether the ad shows experienced gender stereotypes, or on the contrary if it disturbs them. Gender stereotypes in advertising are analyzed using semiotic. With this method, which is qualitative in nature, is possible to detect not only obvious, but also latent gender stereotypical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 1. 2016
  • Vedúci: Mgr. et Mgr. Adéla Souralová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Eva Šlesingerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masaryk University

Faculty of Social Studies

Bachelor programme / odbor:
Sociology / Social Anthropology