Ing. Markéta Říhová

Bakalářská práce

Strategie call centra zaměřená na zvýšení produktivity

Strategy of call center specialized to increase of productivity
Anotace:
Call centra se kolem nás pohybují skoro v každodenním životě. Každý z nás již jistě dostal nějakou nabídku právě skrz telefonní linku – například banky a pojišťovny se v dnešní době již bez call centra neobejdou. V této práci se zaměřuji na určité call centrum, které slouží pro inbound i outbound hovory. Podrobně se zaměřím na fungování tohoto call centra od samotného provozu až po to, jak vedení může …více
Abstract:
Call centers are all around us in everyday life. Everybody of us get some offer through telephone for sure – for example banks, or insurance companies can not work without call centres. I focus this essay for one certainly call centrum, which works for inbound and outbound calls. I would like to describe this call center from service till time when management can influence atmosphere in call center …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: Dr. Ján Mišovič, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní