Adéla Letfusová

Bakalářská práce

Vliv influencer marketingu na nákupní chování generace Z

Influence of influencer marketing on purchasing behavior of generation Z
Anotace:
Letfusová, A., Vliv Influencer marketingu na nákupní chování generace Z, Brno, 2021, Bakalářská práce, Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studii Tato bakalářská práce se zabývá vlivem Influencer marketingu na nákupního chování generace Z. Cílem práce je zjistit, jak generace Z reaguje na podněty influencer marketingu a do jaké míry je ovlivněno jejich nákupní …více
Abstract:
Letfusová, A., Influence of Influencer marketing on purchasing behavior of generation Z, Brno, 2021, Bachelor thesis, Mendel University in Brno, Faculty of Regional Development and International Studies This bachelor thesis is focused on influence of Influencer marketing on the shopping behavior of generation Z. The aim of this work is find out how generation Z responds to the stimuli of influencer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Beatrice-Elena Chromková Manea, Ph.D. MA
  • Oponent: Dana Hübelová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií

Mendelova univerzita v Brně

Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií

Bakalářský studijní program:
Mezinárodní teritoriální studia