Analýza krizové komunikace vysokých škol – Ing. Dominik Ptáček
Ing. Dominik Ptáček
Bakalářská práce
Analýza krizové komunikace vysokých škol
The Analysis of Crisis communication of University’s
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na krizovou komunikaci vysokých škol. Teoretická část obsahuje, na základě studia literatury, informace o složkách public relations, které jsou nezbytné pro úspěšné zvládnutí komunikace. Praktická část se zabývá analyzováním jednotlivých postupů vysokých škol v krizových situacích, které měly vliv na výsledek krizové komunikace. Cílem práce je nalézt pochybení v krizové …víceAbstract:
The Bachelor thesis focuses on the University´s communication in crisis. The theoretical part is based on the study of literature and includes information about the components of public relations, which are necessary for successful manage of crisis communication. The practical part deals with analyzing of individual methods of universities in crisis communication. The aim is find the fault of selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mcvh5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Xiwen Yu -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková