Analýza marketingovej stratégie spoločnosti TheRoom na trhu únikových hier – Pavla Valková
Pavla Valková
Master's thesis
Analýza marketingovej stratégie spoločnosti TheRoom na trhu únikových hier
Analýza marketingové strategie společnosti TheRoom na trhu únikových her
Abstract:
Tato práce pojednává o marketingové strategii společnosti TheRoom. Cílem práce je analyzovat marketingovou strategií společnosti podnikající na trhu únikových her. Taktéž zjistit jaké možnosti mají společnosti v danem zábavním odvětví oslovit nových zákazníku a následně vytvoření návrhu a doporučení na podporu marketingu a zvýšení povědomí o jich existenci mezi zahraničníma turisty. V teoretické časti …moreAbstract:
The thesis disserts about marketing strategy of the corporation TheRoom. The aim of this thesis is to analyze the company marketing strategy, its marketing activities on the internet, evaluation and to create a list of opportunities, suggestions and recommendation. The theoretical part is dedicated to general meaning of marketing and other specifications of the classical and internet marketing. Practical …moreAbstract:
Táto práca pojednáva o marketingovej stratégií spoločnosti TheRoom. Cieľom práce je analyzovať marketingovú stratégiu spoločnosti podnikajúcej na trhu únikových hier. Taktiež zistiť aké možnosti majú spoločnosti v danom zábavnom odvetví osloviť nových zákazníkov a následne zostavenie návrhov a doporučení na podporu marketingu a zvýšenia povedomia o ich existencii medzi zahraničnými turistami. V teoretickej …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52780
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2016
- Supervisor: Markéta Kubálková
- Reader: Ivana Topolová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52780
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků