Pavla Valková

Master's thesis

Analýza marketingovej stratégie spoločnosti TheRoom na trhu únikových hier

Analýza marketingové strategie společnosti TheRoom na trhu únikových her
Abstract:
Tato práce pojednává o marketingové strategii společnosti TheRoom. Cílem práce je analyzovat marketingovou strategií společnosti podnikající na trhu únikových her. Taktéž zjistit jaké možnosti mají společnosti v danem zábavním odvětví oslovit nových zákazníku a následně vytvoření návrhu a doporučení na podporu marketingu a zvýšení povědomí o jich existenci mezi zahraničníma turisty. V teoretické časti …more
Abstract:
The thesis disserts about marketing strategy of the corporation TheRoom. The aim of this thesis is to analyze the company marketing strategy, its marketing activities on the internet, evaluation and to create a list of opportunities, suggestions and recommendation. The theoretical part is dedicated to general meaning of marketing and other specifications of the classical and internet marketing. Practical …more
Abstract:
Táto práca pojednáva o marketingovej stratégií spoločnosti TheRoom. Cieľom práce je analyzovať marketingovú stratégiu spoločnosti podnikajúcej na trhu únikových hier. Taktiež zistiť aké možnosti majú spoločnosti v danom zábavnom odvetví osloviť nových zákazníkov a následne zostavenie návrhov a doporučení na podporu marketingu a zvýšenia povedomia o ich existencii medzi zahraničnými turistami. V teoretickej …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 9. 2016
  • Supervisor: Markéta Kubálková
  • Reader: Ivana Topolová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52780

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod