Reprodukční proces obyvatelstva v EU a jeho ekonomické a sociální dopady – Jakub Chroboček
Jakub Chroboček
Diplomová práce
Reprodukční proces obyvatelstva v EU a jeho ekonomické a sociální dopady
Process of demographic reproduction of population in EU and its economical and social impacts
Anotace:
Cílem této diplomové práce je odhalení sociálních a ekonomických dopadů demografického vývoje v Evropské unii. V první kapitole jsou rozebírány demografické pojmy a teorie, které se vztahují k současné a budoucí situaci v oblastech vývoje porodnosti, úmrtnosti a jejich výsledku přirozeným přírůstkem obyvatelstva. Statistická data týkající se porodnostních a úmrtnostních ukazatelů jsou rozebírána v …víceAbstract:
The main purpose of this thesis is to reveal the economic and social impacts of demographic development in European union. In chapter one basic demographic terms and theories which are connected to current and future situation in the area of development of natality, mortality and their result natural growth of population are described. In the second part of this thesis basic demographic data in areas …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/43340
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2014
- Vedoucí: Milan Vošta
- Oponent: Vladimír Jeníček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/43340
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Sport Marketing and Its Social Implications
Oleksandr Reshetar -
Sport marketing and its social implications
Berkant Sözbilir -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Andrea Machciniková -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Sport Marketing and Its Social Implications
Ilya Aksamentov