Návrh komunikačního mixu společnosti Jinova, s.r.o. – Bc. Ivana Erlebachová
Bc. Ivana Erlebachová
Master's thesis
Návrh komunikačního mixu společnosti Jinova, s.r.o.
Concept of communication mix of Jinova, s.r.o. company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá systémem komunikačního mixu společnosti Jinova, s. r. o. V teoretické části jsou definovány a vysvětleny základní pojmy - marketingový mix, marketingová komunikace a komunikační mix včetně všech jeho prvků. Praktická část je zaměřena na bližší představení společnosti a její kupní rozhodovací proces. Stěžejní část je věnována podrobnému popisu způsobu a rozsahu využívání jednotlivých …moreAbstract:
The thesis deals with a communication mix for Jinova Company, Ltd. In the theoretical part are defined and explained the basic concepts - marketing mix, marketing communication and communication mix including all its elements. The practical part is intent on the company performance and its purchasing decision process. The main part is devoted to a detailed description of the way and extent of use of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ERLEBACHOVÁ, Ivana. \textit{Návrh komunikačního mixu společnosti Jinova, s.r.o.}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/4tjta9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Erlebachová, Ivana. Návrh komunikačního mixu společnosti Jinova, s.r.o.. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Economics of Public Sector
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím