Bc. Ivana Erlebachová

Master's thesis

Návrh komunikačního mixu společnosti Jinova, s.r.o.

Concept of communication mix of Jinova, s.r.o. company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá systémem komunikačního mixu společnosti Jinova, s. r. o. V teoretické části jsou definovány a vysvětleny základní pojmy - marketingový mix, marketingová komunikace a komunikační mix včetně všech jeho prvků. Praktická část je zaměřena na bližší představení společnosti a její kupní rozhodovací proces. Stěžejní část je věnována podrobnému popisu způsobu a rozsahu využívání jednotlivých …more
Abstract:
The thesis deals with a communication mix for Jinova Company, Ltd. In the theoretical part are defined and explained the basic concepts - marketing mix, marketing communication and communication mix including all its elements. The practical part is intent on the company performance and its purchasing decision process. The main part is devoted to a detailed description of the way and extent of use of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 9. 2010
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Erlebachová, Ivana. Návrh komunikačního mixu společnosti Jinova, s.r.o.. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní