Bc. Lenka Matějková

Bachelor's thesis

Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podniku

Utilization marketing mix to forming image of the business entity
Abstract:
Tato bakalářská práce je zpracována za účelem vypracování analýzy využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podniku minipivovar Energon s cílem navrhnout doporučení pro zlepšení marketingové politiky společnosti. Práce je rozdělena na dvě základní části, část teoretickou a aplikační. Teoretická část obsahuje popis a vymezení základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Aplikační část …more
Abstract:
This Thesis is processed in order to carry out the analysis using the tools of the marketing mix which are necessary for creating a corporate image of Energon microbrewery. After this it will be propose recommendations for improving the marketing policies of this company. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part contains a description and definition of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication