Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podniku – Bc. Lenka Matějková
Bc. Lenka Matějková
Bakalářská práce
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podniku
Utilization marketing mix to forming image of the business entity
Anotace:
Tato bakalářská práce je zpracována za účelem vypracování analýzy využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podniku minipivovar Energon s cílem navrhnout doporučení pro zlepšení marketingové politiky společnosti. Práce je rozdělena na dvě základní části, část teoretickou a aplikační. Teoretická část obsahuje popis a vymezení základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Aplikační část …víceAbstract:
This Thesis is processed in order to carry out the analysis using the tools of the marketing mix which are necessary for creating a corporate image of Energon microbrewery. After this it will be propose recommendations for improving the marketing policies of this company. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part contains a description and definition of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wgiwx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl