Bc. Lenka Matějková

Bakalářská práce

Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podniku

Utilization marketing mix to forming image of the business entity
Anotace:
Tato bakalářská práce je zpracována za účelem vypracování analýzy využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podniku minipivovar Energon s cílem navrhnout doporučení pro zlepšení marketingové politiky společnosti. Práce je rozdělena na dvě základní části, část teoretickou a aplikační. Teoretická část obsahuje popis a vymezení základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Aplikační část …více
Abstract:
This Thesis is processed in order to carry out the analysis using the tools of the marketing mix which are necessary for creating a corporate image of Energon microbrewery. After this it will be propose recommendations for improving the marketing policies of this company. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part contains a description and definition of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace