Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podniku – Bc. Lenka Matějková
Bc. Lenka Matějková
Bachelor's thesis
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podniku
Utilization marketing mix to forming image of the business entity
Abstract:
Tato bakalářská práce je zpracována za účelem vypracování analýzy využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podniku minipivovar Energon s cílem navrhnout doporučení pro zlepšení marketingové politiky společnosti. Práce je rozdělena na dvě základní části, část teoretickou a aplikační. Teoretická část obsahuje popis a vymezení základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Aplikační část …moreAbstract:
This Thesis is processed in order to carry out the analysis using the tools of the marketing mix which are necessary for creating a corporate image of Energon microbrewery. After this it will be propose recommendations for improving the marketing policies of this company. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part contains a description and definition of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wgiwx/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl