Martina OBORNÍKOVÁ

Master's thesis

Team work v reklamních agenturách

Teamwork in advertising agencies
Abstract:
Záměrem této práce je čtenáři přiblížit výhody týmové spolupráce v průběhu plánování a realizace zakázky v komunikačních agenturách, jejíž efektivita je podmíněna splněním několika faktorů. Těmi jsou zejména správné vedení lidí, plánování času a řízení zakázky. Práce zkoumá úroveň těchto proměnných v oblasti marketingových komunikací a zaměřuje se na zjištění stavu týmové práce v komunikačních agenturách …more
Abstract:
The purpose of this diploma thesis is to enable the reader to get closer to advantages of teamwork during the project planning and its realisation in marketing communications agencies. The effectiveness of teamwork consists of several factors fulfilment. To these belong the leadership style, time management and project planning. The thesis recognizes the standard of these parameters in marketing communications …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2007
Identifier: 4912

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2007
  • Supervisor: PhDr. Zdeněk Křížek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

OBORNÍKOVÁ, Martina. Team work v reklamních agenturách. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.