Typy zvířat a jejich funkce v reklamě – Martina Lehká
Martina Lehká
Bakalářská práce
Typy zvířat a jejich funkce v reklamě
Types of animals and their function in advertising
Anotace:
Tématem této bakalářské práce jsou různé typy zvířat, které se objevují v reklamě, a zabývá se také jejich funkcí v nich. Věnuje problematice využití zvířat v reklamě z morální, ale také právní stránky. Tato práce stručně popisuje historický vývoj reklamy, psychologii reklamy a také druhy reklamy podle využitého média. Zároveň se zabývá stručnou terminologií marketingu a typy marketingu využívající …víceAbstract:
The theme of this thesis are different types of animals that appear in advertising and deals with their function in them. It issues the use of animals in advertising moral, but also legal sites. This thesis briefly describes the historical development of advertising, psychology of advertising and also types of advertising media utilized. At the same time concise marketing terminology and types of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12514/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2014
- Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Oponent: Ing. Eva Klánová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LEHKÁ, Martina. \textit{Typy zvířat a jejich funkce v~reklamě}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/4uuub9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Návrh guerilla marketingové kampaně pro Plzeňský prazdroj
Barbora Šolcová -
Návrh projektu guerilla marketingu na hradě Lukov
Vladislava Vystrčilová -
Potenciál Guerilla marketingu
Monika HAVLÍKOVÁ -
Guerilla marketing a jeho využití v komerčních komunikacích
Tomáš Klimeš -
Guerrilla Marketing in Education Industry
Ulbossyn Aidymbekova -
Guerilla marketing a jeho využitie v komerčných komunikáciach
Stanislava Koišová -
Metody guerilla marketingu
Matěj Velička -
Guerilla marketing v bankovníctve
Petra Bláhová