Eva Zamrzlová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie festivalu Táborská setkání

Marketing strategy of the Táborská setkání festival
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá představením marketingové strategie festivalu Táborská setkání. První, teoretická část práce obecně popisuje marketing, marketingový mix a marketingové strategie. Praktická část je věnována charakteristice města Tábor a festivalu Táborská setkání, dále analýze její cílové skupiny, analýze konkurence a dosavadní marketingové strategii. Na základě těchto výzkumů byla sestavena …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with introducing the marketing strategy of the Táborská setkání festival. The first theoretical part of the work describes in general marketing, marketing mix and marketing strategies. The practical part is given to description of the Táborská setkání festival, then to analysis of its target group, to analysis of its competition and of previous marketing strategy. SWOT analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 1. 2011
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Lenka Horejsková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24339