Metodika nácviku forhendu u dětí v kategorii babytenis – Andrea MATĚJÍČKOVÁ
Andrea MATĚJÍČKOVÁ
Bakalářská práce
Metodika nácviku forhendu u dětí v kategorii babytenis
Methods of practising babytennis
Anotace:
V bakalářské práci jsem se zaměřila na nácvik forhendu u dětí věkově spadající do kategorie babytenis. Hlavním cílem bylo vytvořit metodický zásobník obsahující cvičení na nácvik forhendu. Tento soubor tvoří celkem 31 cvičení, která jsou rozdělena do čtyř bloků. Pohybová průprava (stínování), drily s košem a s nahrávajícím trenérem, drily simulující hru a drily s výměnami. Všechna cvičení jsou popisována …víceAbstract:
In the bachelor thesis I focused on practicing the forehand in children age falling into the category of babytenis. The main objective was to create a methodical tray containing exercises to practicing forehand. This file consists of a 31 exercises, which are divided into four blocks. Motion training (shadowing), drills with a basket and with a trainer, drills simulating game and drills with the exchange …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Háp, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATĚJÍČKOVÁ, Andrea. Metodika nácviku forhendu u dětí v kategorii babytenis. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / tělesná výchova - společenské vědy se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Posuzování tenisové techniky základních tenisových úderů
Jana HYNKOVÁ -
Zdokonalování základních tenisových úderů
Ivana Gregorová -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva