Andrea NÁDVORNÍKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza online komunikace vybrané značky

Online communication analysis of the specific brand
Anotace:
Hlavním cílem práce je zanalyzovat kanály marketingové komunikace vybrané značky, a následně přijít s návrhy na jejich vylepšení. Konkrétně se jedná o webové stránky, inzerci na specializovaných webech, e-mailing, komunikaci na sociálních sítích a spolupráci s influencery. Tyto nástroje jsou nejprve podrobeny analýze a následují návrhy na jejich vylepšení. K relevantním částem komunikace je navržen …více
Abstract:
The aim of the bachelor this thesis is to analyse channels of the marketing communication which are used by the chosen brand. Specifically we talk about webpage, e-mailings, communication on social media and cooperation with influencers. First of all, these tools are analysed. After that, the author is suggesting some improvements. There are also suggested budgets for relevant parts of the online communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Karolína Fajfrová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NÁDVORNÍKOVÁ, Andrea. Analýza online komunikace vybrané značky. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností