Řešení Business Intelligence pro e-shopové platformy – Lukáš Daněk
Lukáš Daněk
Diplomová práce
Řešení Business Intelligence pro e-shopové platformy
Business Intelligence solution for e-commerce platforms
Anotace:
Práce se zabývá návrhem služby, která automaticky analyzuje data (internetových obchodů), data interpretuje a výsledky dodává uživateli prostřednictvím webové služby. Její návrh zahrnuje sestavení konceptu, jeho technické řešení a ověření na trhu. Hlavním cílem práce je navrhnout online analytickou službu pro malé a střední internetové obchody, která bude na základě dat dodávat informace pro optimalizaci …víceAbstract:
This diploma thesis' main subject is to design a service that automatically analyses (e-shop) data, interprets them and consequently provides users with results of this analysis via web service. Design of this service includes concept composition its technical solution and market verification. The main purpose of this thesis is to design an online service for small and medium sized e-shops, that will …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40530
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Ota Novotný
- Oponent: Jan Pour
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40530
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík