Kateřina Marešová
Bachelor's thesis
Kreativní proces v komunikaci
Creative techniques in the making of communication campaigns in practice
Abstract:
Práce se zabývá kreativitou v rámci vzniku komunikační kampaně v prostředí reklamní agentury. Hlavním tématem jsou kreativní metody užívané během fáze ideace při tvorbě kreativního konceptu. Kreativních technik existuje velké množství. Některé jsou efektivní v jedné situaci, v jiné to ale může být úplně naopak. Práce porovnává literaturu s praxí – čtenář se má možnost dozvědět, které techniky se v …moreAbstract:
This thesis focuses on the creativity in the scope of communication campaign in the environment of an advertising agency. The main theme is the creative methods used during the phase of ideation when forming a new creative concept.There is a lot of creative techniques available nowadays. Some of them are effective in some situations meanwhile in some it can work the opposite way. This thesis compares …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 12. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73364
Thesis defence
- Date of defence: 2018
- Supervisor: Zdeněk Vondra
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73364
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Selected Techniques of Teaching Creative Writing
Jiří KASPAR -
Kreativní účetnictví - využívání technik kreativního účetnictví ve vybrané společnosti
Kateřina Matošková -
Kreativní techniky v účetnictví a jejich dopady na věrný a poctivý obraz
Denisa KŘÍŽOVÁ -
Kreativní techniky při práci v týmu
Nikol Mašková -
Kreativní účetnictví - využívání technik kreativního účetnictví v podmínkách České republiky
Dagmar Alžběta Pastorová -
Kreativní techniky v rámci tvorby komunikačních kampaní v praxi
Kateřina Marešová -
Metody a techniky podpory prodeje- spotřebitelské soutěže
Martin Fišera -
Procesní uspořádání profesní organizace Multimedia Creative Team
Kateřina Bílková