Bc. Veronika Seménková
Master's thesis
Image Univerzity obrany
Image of the University of Defence
Abstract:
Diplomová práce se zabývá image Univerzity obrany. Teoretická část objasňuje pojem image, faktory ovlivňující image, nástroje, jimiž je image budována a v neposlední řadě metody měření image. V závěru této části je definována metodika práce, cíl práce a výzkumné otázky. V praktické části je nejprve představena Univerzita obrany a následně je zkoumána její současná image z pohledu studentů. Na základě …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the image of the University of Defence. In the theoretical part, it clarifies the term of image, image influencing factors, tools used to build-up image and, last but not least, the methods of image measuring. It ends that part defining working methodology, thesis objectives and research questions. The practical part first introduces the University of Defence and then …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Seménková, Veronika. Image Univerzity obrany. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketing vzdělávací instituce
Jan Preiss -
Marketing vzdělávací instituce, charitativní organizace, politické strany
Lucie Prosková -
Elektronická komunikace: Jak naučit studenty základy firemní e-mailové komunikace
Kamila Selby -
Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava
Petr Fridrich -
Firemní komunikace ve vybrané společnosti
Barbora Homolová -
Kompetence emoční inteligence jako faktor úspěšné firemní komunikace
Anežka ŠIMÁČKOVÁ -
Firemní kultura a její patologické formy. Firemní kultura a její odvrácená tvář
Alena Manhartová -
Firemní kultura jako marketingový nástroj
Jana Hůlová