Marketing recommendations for Czech companies exporting healthy food products into a selected country of SEM – Bc. Eliška Škvařilová
Bc. Eliška Škvařilová
Diplomová práce
Marketing recommendations for Czech companies exporting healthy food products into a selected country of SEM
Marketingová doporučení pro české firmy exportující produkty zdravé výživy do vybraných zemí jednotného evropsko trhu
Anotace:
Cíl této práce je navrhnout marketingová doporučení pro české firmy exportující produkty zdravé výživy na jednotný evroský trh. Tato práce se zaměřuje na charakteristiku trhu zdravé výživy na jednotném evropském trhu. Marketingová doporučení byla vytvořena na základě výsledků obsahové analýzy tří sérií hloubkových rozhovorů na vybraném vzorku výrobců produktů zdravé vyživy a záskupců Czech Trade, Česko …víceAbstract:
The objective of this thesis is to formulate marketing recommendation for Czech companies engaged in export of healthy food products into the Single European Market (SEM). The thesis describes the current situation on healthy food market in the. The recommendations were formulated based on content analyses of three series of in-depth interviews of carefully selected producers of healthy food products …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKVAŘILOVÁ, Eliška. \textit{Marketing recommendations for Czech companies exporting healthy food products into a~selected country of SEM}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/4w79r3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / European Studies in Business and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi -
Marketingová strategie vstupu na Evropské trhy s portfoliem veterinárních produktů
Martin Franko -
Marketingová strategie firmy Emco na českém a zahraničních trzích
Veronika Kolářová -
Marketingová strategie Měšťanského pivovaru Havlíčkův Brod, a.s. na domácím a zahraničních trzích
Lukáš Holenda -
Návrh marketingové strategie pro vstup vybrané společnosti na zahraniční trhy
Jakub Šmucr -
An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
Nikola Slováková -
Marketing strategy of Ukrainian Business - Format company to the Czech market
Anastasiia Kolomieiets -
Vstup českej firmy na čínsky trh s bio a nanotechnológiami
Adam Ostrihoň