Technika Splývavého čtení ? u dětí s vývojovou dysfázií – Bc. Radana DORDOVÁ
Bc. Radana DORDOVÁ
Master's thesis
Technika Splývavého čtení ? u dětí s vývojovou dysfázií
Confluent method of reading in children with developmental dysphasia
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou výukových metod čtení a specificky narušeného vývoje řeči, je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá čtením jako takovým, metodami výuky čtení, narušenou komunikační schopností, vymezením specificky narušeného vývoje řeči a jeho pojetím v rámci logopedické intervence. Součástí praktické části charakteristika jednotlivých metod výzkumu …moreAbstract:
The diploma thesis deals with problems of teaching methods of reading and specifically disrupted speech development. It is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part deals with the meaning of reading in general, methods of teaching reading, disrupted communication ability, delimitation of speech disorders and its concepts in the context of speech therapy intervention. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 6. 2018
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DORDOVÁ, Radana. Technika Splývavého čtení ? u dětí s vývojovou dysfázií. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / USPP-UPR
Theses on a related topic
-
Rozvoj komunikační kompetence u dětí se specificky narušeným vývojem řeči
Martina Kaderková -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová -
Diagnostika komunikačních kompetencí žáků se specificky narušeným vývojem řeči na prvním stupni základní školy
Marína Štibrányiová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu ruské logopedické praxe
Radka Tumová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu klinického logopeda
Barbora Valchářová -
Realizace logopedické intervence u dětí s opožděným a specificky narušeným vývojem řeči v mateřské škole
Vanda Špičková -
Využití psychomotoriky v rámci podpory vývoje žáka se specificky narušeným vývojem řeči
Marie Misařová -
Žák se specificky narušeným vývojem řeči a specifickými poruchami učení
Barbora Aujezdská
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights