Porozumění čtení u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Iveta Pončáková
Bc. Iveta Pončáková
Diplomová práce
Porozumění čtení u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Reading comprehension of pupils with special educational needs
Anotace:
Diplomová práce „Porozumění čtení u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami“ se zabývá čtením s porozuměním u žáků se sluchovým postižením v kombinaci s dalšími poruchami, kterými jsou specifické poruchy učení a chování či vývojová dysfázie. Cílem práce je analyzovat problematiku čtení u těchto žáků a vytvořit vhodný didaktický materiál k výuce čtení. Diplomová práce má dvě části. Teoretická část …víceAbstract:
Diploma thesis analyzes the issue of reading comprehension of pupils with special educational needs. Specifically these are pupils who have hearing impairment with developmental dysphasia and specific learning difficulties or behavioural disorders. The aim of the thesis is to clarify the specifics of the process of reading of these pupils. The next aim is to create the reading-book with modified lyrics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ade68/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Family Intervention in Speech Communication Competencies for Hearing Families of Children with Hearing Impairment
Lin LI -
SCHOOL AND SOCIO-DEMOGRAPHIC FACTORS AS PREDICTORS OF PARENTAL CHOICE OF SCHOOL FOR CHILDREN WITH HEARING IMPAIRMENT IN AKWA IBOM NIGERIA
Francesca UKO -
Counseling for the family of a child with a hearing impairment: A perspective of Nigeria
Ngozi NWAUKWA -
An evaluation existing service provisions for students with hearing impairment and the conditions necessary for effective implementation of inclusive education programme in Nigeria
James Abua EWA -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková -
Specifické poruchy učení u žáků na prvním stupni základní školy v Praze
Lucie Maršnerová -
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl