Ing. Klára Sierra

Bachelor's thesis

Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál

Models as a product of a modeling agency and event marketing potential
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje komunikační potenciály modelky, relevantní zákaznické segmenty a specifický trh modelingových služeb. U modelky analyzujeme její uplatnění na trhu ve spojení s marketingovými postupy a poukazujeme na unikátnost profese, kterou lze zapojit do modelu marketingového a komunikačního mixu. V praktické části vytvoříme praktický model využití modelky v rámci marketingových technik …more
Abstract:
These Theses analyzes the models communication potential, the relevant customer segments, and market-specific modeling services. We analyze model and her applications to the market in conjunction with the marketing practices and point out the uniqueness of the profession, which can be placed into a model of marketing and communications mix. The practical part will create a practical model of usage …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní