Ing. Barbora Ladrová

Bachelor's thesis

Marketingové aktivity prodejce při rozšíření portfolia firemních značek

Seller's Marketing Activities at Brand Portfolio Extention
Abstract:
Tato práce se zabývá rozšířením portfolia firemních značek. Prodejcem těchto značkových výrobků je i firma CAROLLINUM, s.r.o. Smyslem této práce je charakterizovat a analyzovat možnosti a potřeby firmy CAROLLINUM, s.r.o. při rozšiřování portfolia firemních značek a jejich zavedení do prodeje v nově vytvořeném obchodě Concept Store SIMPLE. V práci jsou posuzovány možnosti a postup při hledání nového …more
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with broadening of corporate brands’ portfolio. CAROLLINUM is the seller of these branded goods. The objective of the Thesis is to characterize and analyse opportunities and needs of CAROLLINUM in the process of corporate brands’ portfolio broadening as well as launching these brands in Concept Store Simple, a newly established shop. In the Thesis, opportunities and procedures …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2010
  • Supervisor: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní