Nikola Valuchová
Bachelor's thesis
Content marketing knihkupectví Martinus
Content Marketing of Bookstore Martinus
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím content marketingu knihkupectvími na českém knižním trhu. Zaměřuje se na knihkupectví Martinus společně s konkurenčními knihkupectvími a jejich sdílený obsah v online prostředí. Práce stanovuje význam content marketingu v rámci celkové marketingové komunikace knihkupectví a jeho vliv na vnímání knihkupectví potencionálními zákazníky pomocí výsledků získaných …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of content marketing by bookstores in the Czech book market. It focuses on the Martinus bookstore together with competing bookstores and their shared content in the online environment. The thesis determines the meaning of content marketing within the marketing communication of bookstores and its influence on the perception of bookstores by potential customers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Rygl
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Valuchová, Nikola. Content marketing knihkupectví Martinus. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Obsahový marketing hudebních interpretů České republiky v online prostředí
Helena Skácelová -
Marketing vybraného portálu pro cestovatele
Renata Seidlerová -
Content Marketing via Online Media in Interior Design Market
Nina Jakešová -
Konstrukce propagačního videa v online marketingu
Alice Kravková -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová