Nikola Valuchová

Bachelor's thesis

Content marketing knihkupectví Martinus

Content Marketing of Bookstore Martinus
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím content marketingu knihkupectvími na českém knižním trhu. Zaměřuje se na knihkupectví Martinus společně s konkurenčními knihkupectvími a jejich sdílený obsah v online prostředí. Práce stanovuje význam content marketingu v rámci celkové marketingové komunikace knihkupectví a jeho vliv na vnímání knihkupectví potencionálními zákazníky pomocí výsledků získaných …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the use of content marketing by bookstores in the Czech book market. It focuses on the Martinus bookstore together with competing bookstores and their shared content in the online environment. The thesis determines the meaning of content marketing within the marketing communication of bookstores and its influence on the perception of bookstores by potential customers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Tomáš Rygl

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Valuchová, Nikola. Content marketing knihkupectví Martinus. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications