Porovnání různých typů komunikace používaných v obchodní praxi – Hana STAŇKOVÁ
Hana STAŇKOVÁ
Bakalářská práce
Porovnání různých typů komunikace používaných v obchodní praxi
Comparison of Various Types of Communication Used in Business
Abstract:
The purpose of the present study is to properly analyze and compare different types of communication which are typically used in business environment. They are {--} face to face communication, telephoning, presentation, business correspondence and electronic means of communication. All of them are approached from different points of view. In the theoretical part they are characterized and in the analysis …víceAbstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou a porovnáním různých druhů komunikace, které se často používají v obchodním prostředí. Osobní komunikace, telefonování, prezentace, obchodní korespondence a elektronické typy komunikace jsou analyzovány z různých úhlů pohledu. V teoretické části jsou představeny jejich rysy a analytická část demonstruje tyto formální a jazykové rysy na příkladech, které dále analyzuje …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2008
Identifikátor:
8506
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STAŇKOVÁ, Hana. Porovnání různých typů komunikace používaných v obchodní praxi. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v obchodní firmě
Dana Setváková -
Potřeby zdravotnických pracovníků v intenzivní péči v oftalmologii s ohledem na obchodní komunikaci
Michal Pelc -
ANALÝZA REÁLNÉHO ŘEŠENÍ KRIZOVÉ KOMUNIKACE V OBCHODNÍ PRAXI
Natálie Kadlečková -
Vizuální marketingová komunikace v obchodní činnosti
Štěpánka Dujková -
Interkulturní komunikace v Evropské unii na příkladu česko-německé komunikace v oblasti obchodních vztahů: Současné problémy a jejich příčiny
Roman ZDAŘIL -
Role in-store komunikace v obchodním řetězci Globus
Veronika Karbanová -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Vnitropodniková komunikace v obchodní společnosti
Jaroslav Havel