Direct marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků – Bc. Karolína Krupková
Bc. Karolína Krupková
Bachelor's thesis
Direct marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků
Marketing campaigns using mainly postal mailing to attract new customers
Abstract:
Obecná část bakalářské práce se zaměřuje na jednotlivé nástroje direct marketingu, přičemž největší důraz je kladen na nástroj post mailing. Dozvíme se, kdo je považován za zakladatele direct marketingu, jaká jsou pravidla pro použití v komunikační kampani a v neposlední řadě jaké jsou výhody a nevýhody direct marketingových nástrojů. Aplikační část zahrnuje případové studie, jak konkrétní společnosti …moreAbstract:
The general part of the thesis focuses on the individual tools of direct marketing, while the greatest emphasis is placed on the post mailing tool. We learn who is considered as having been the founder of direct marketing, what the rules for its use in communication campaigns are and, last but not least, what the advantages and disadvantages of direct marketing tools are. The application part includes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w8rqn/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Petr Váňa
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRUPKOVÁ, Karolína. \textit{Direct marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2016. Available from: https://theses.cz/id/4xzpo1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Agresivní reklama ve firmě Newdoors, s.r.o.
Michael Sruc -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Využití direct marketingu a jeho implementace do marketingového mixu
Martin Bílek -
Nízkorozpočtová on-line kampaň začínající společnosti Pandemic.cz
Jaromír Štejnar -
Využití metod direct marketingu v průmyslové společnosti Kazachstánu
Mariya Manuilova -
Metody direct marketingu a zhodnocení využití direct marketingových nástrojů ve společnosti Telia Call na konkrétním případě.
Martina Wimmerová -
Využití direct marketingu
Simona Hejlová -
Média a nástroje direct marketingu
Jakub Oth