Bc. Karolína Krupková

Bachelor's thesis

Direct marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků

Marketing campaigns using mainly postal mailing to attract new customers
Abstract:
Obecná část bakalářské práce se zaměřuje na jednotlivé nástroje direct marketingu, přičemž největší důraz je kladen na nástroj post mailing. Dozvíme se, kdo je považován za zakladatele direct marketingu, jaká jsou pravidla pro použití v komunikační kampani a v neposlední řadě jaké jsou výhody a nevýhody direct marketingových nástrojů. Aplikační část zahrnuje případové studie, jak konkrétní společnosti …more
Abstract:
The general part of the thesis focuses on the individual tools of direct marketing, while the greatest emphasis is placed on the post mailing tool. We learn who is considered as having been the founder of direct marketing, what the rules for its use in communication campaigns are and, last but not least, what the advantages and disadvantages of direct marketing tools are. The application part includes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2016
  • Supervisor: PhDr. Petr Váňa
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní