Direct marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků – Bc. Karolína Krupková
Bc. Karolína Krupková
Bakalářská práce
Direct marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků
Marketing campaigns using mainly postal mailing to attract new customers
Anotace:
Obecná část bakalářské práce se zaměřuje na jednotlivé nástroje direct marketingu, přičemž největší důraz je kladen na nástroj post mailing. Dozvíme se, kdo je považován za zakladatele direct marketingu, jaká jsou pravidla pro použití v komunikační kampani a v neposlední řadě jaké jsou výhody a nevýhody direct marketingových nástrojů. Aplikační část zahrnuje případové studie, jak konkrétní společnosti …víceAbstract:
The general part of the thesis focuses on the individual tools of direct marketing, while the greatest emphasis is placed on the post mailing tool. We learn who is considered as having been the founder of direct marketing, what the rules for its use in communication campaigns are and, last but not least, what the advantages and disadvantages of direct marketing tools are. The application part includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w8rqn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Agresivní reklama ve firmě Newdoors, s.r.o.
Michael Sruc -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Využití direct marketingu a jeho implementace do marketingového mixu
Martin Bílek -
Nízkorozpočtová on-line kampaň začínající společnosti Pandemic.cz
Jaromír Štejnar -
Využití metod direct marketingu v průmyslové společnosti Kazachstánu
Mariya Manuilova -
Metody direct marketingu a zhodnocení využití direct marketingových nástrojů ve společnosti Telia Call na konkrétním případě.
Martina Wimmerová -
Využití direct marketingu
Simona Hejlová -
Média a nástroje direct marketingu
Jakub Oth