Bc. Karolína Krupková

Bakalářská práce

Direct marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků

Marketing campaigns using mainly postal mailing to attract new customers
Anotace:
Obecná část bakalářské práce se zaměřuje na jednotlivé nástroje direct marketingu, přičemž největší důraz je kladen na nástroj post mailing. Dozvíme se, kdo je považován za zakladatele direct marketingu, jaká jsou pravidla pro použití v komunikační kampani a v neposlední řadě jaké jsou výhody a nevýhody direct marketingových nástrojů. Aplikační část zahrnuje případové studie, jak konkrétní společnosti …více
Abstract:
The general part of the thesis focuses on the individual tools of direct marketing, while the greatest emphasis is placed on the post mailing tool. We learn who is considered as having been the founder of direct marketing, what the rules for its use in communication campaigns are and, last but not least, what the advantages and disadvantages of direct marketing tools are. The application part includes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní