Michaela Hlinková

Diplomová práce

Inovácie marketingovej stratégie start-upu

Inovácie marketingovej stratégie start-upu
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je návrh inovací marketingové strategie start-upu, který vznikl za účelem výroby a prodeje přírodního obalu na potraviny. V první části praktického výzkumu je podrobně popsán start-up, od jeho hlavní myšlenky, firemní identity až po samotný produkt. Druhá část praktického výzkumu se zabývá analýzou konkurenčního prostředí a kvalitativním marketingovým výzkumem focus group …více
Abstract:
The main goal of the thesis is to design the innovation of start-up marketing strategy, which was created for the purpose of production and sale of natural, organic food wrap. In the first part of the practical research, start-up, from its main idea, corporate identity to the product itself, is described in detail. The second part of the research deals with the analysis of competitive environment and …více
Abstract:
Hlavným cieľom diplomovej práce je návrh inovácií marketingovej stratégie start-upu, ktorý vznikol za účelom výroby a predaja prírodného obalu na potraviny. V prvej časti praktického výskumu je podrobne opísaný start-up, od jeho hlavnej myšlienky, firemnej identity až po samotný produkt. Druhá časť praktického výskumu sa zaoberá analýzou konkurenčného prostredia a kvalitatívnym marketingovým výskumom …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Miroslav Špaček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77578

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management