Nízkorozpočtová komunikační kampaň jazykové školy vedral.eu – Lukáš KRČIL
Lukáš KRČIL
Bakalářská práce
Nízkorozpočtová komunikační kampaň jazykové školy vedral.eu
Low-budget Communication Campaign of language school vedral.eu
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nízkorozpočtové komunikace z pohledu jazykových škol. V teoretické části práce jsou formulovány jednotlivé složky nízkorozpočtové komunikace, její druhy a formy elektronického marketingu. Cílem práce je navrhnout nízkorozpočtovou komunikaci pro jazykovou školu vedral.eu. V praktické části autor využije teoretického základu pro charakteristiku zlínského …víceAbstract:
This bachelor?s thesis concerns low cost marketing communication from language schools? point of view. In the theoretical part, elements of low cost communication are defined as well as different kinds of e-marketing. The aim of this thesis is to suggest low cost marketing communication strategy for ved-ral.eu language school. In the practical part, the author uses the fundamentals mentioned in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 25. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRČIL, Lukáš. Nízkorozpočtová komunikační kampaň jazykové školy vedral.eu. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Tereza KOLAŘÍKOVÁ -
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Matěj ŠIMEK -
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Michal KRATOCHVÍL -
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Josef Ježek -
Nízkorozpočtová on-line komunikační strategie pro uvádění nového výrobku na trh
Mikuláš Zubec -
Nízkorozpočtové komunikační kampaně v prostředí internetových startupů na trhu USA
Jan VALUŠTÍK -
Nízkorozpočtové Komunikační Kampaně
Matěj ŠVEC -
Eticky kontroverzní aspekty v event marketingu
Elena Visloguzova