Jan VALUŠTÍK

Bakalářská práce

Nízkorozpočtové komunikační kampaně v prostředí internetových startupů na trhu USA

Low-cost Communication Campaigns for Internet Startups in the U.S. Market
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o nízkonákladových komunikačních kampaních v prostředí internetových startupů na trhu v USA. Zjišťuje, do jaké míry jsou principy nízkonákladových komunikací známy a využívány mezi tvůrci startupů, zkoumá jejich efektivitu a definuje nejvyužívanější nástroje. V teoretické části je práce zaměřena na stanovení základní terminologie týkající se startupů, nízkorozpočtových …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with low-cost communication campaigns for internet startups in the US market. The aim of this thesis is to find out how principles of low-cost communication campaigns are known and used among startups, to measure their efficiency and to define the most widely used marketing tools. The theoretical part is focused on basic terminology connected with Internet startups, low-cost …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Tomáš Šula

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VALUŠTÍK, Jan. Nízkorozpočtové komunikační kampaně v prostředí internetových startupů na trhu USA. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe