Online marketingové nástroje při zvyšování povědomí obchodu se značkovým oblečením – Cristina Marešová
Cristina Marešová
Bakalářská práce
Online marketingové nástroje při zvyšování povědomí obchodu se značkovým oblečením
Online marketing tools for raising awareness of the branded clothing store
Anotace:
Práce se zabývá tvorbou vhodné komunikační strategie pro pražskou prodejnu značky Naracamicie. Hlavním cílem práce je zdvojnásobit návštěvnost prodejny, a to během dvou měsíců po zavedení nové komunikace.Nejprve jsou definovány teoretické obecné pojmy, které souvisejí s módním trhem a marketingovou komunikací v módním průmyslu a malých podniků B2C. Dále je popsán proces tvorby strategie a proces situační …víceAbstract:
The following bachelor theses is focused on the most appropriate communicative strategy for one particular Czech company called Naracamicie. The aim of this theses is to try to make the company more profitable, for this reason it is important to make the customer to visit the showroom twice as much as before. This should be happening two months after the application of this new communication strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2020
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80124
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Libor Krsek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80124
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Secrets of Communication
Aristarkh Avdeyev -
Marketingový komunikační mix společnosti T-Mobile
Josef Paroulek -
Výběr média pro komunikační mix
Jana Zelená -
Role sociálních sítí v komunikačním mixu
Denisa Vodrážková -
Role sociálních sítí v komunikačním mixu
Miloslava Vomočilová Kuncová