Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy – Bc. Natálie Vačevová
Bc. Natálie Vačevová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Marketing communication in the online environment of a selected company.
Anotácia:
Cílem bakalářské práce bude vyhodnocení marketingové komunikace v online prostředí. Teoretická rozprava se bude zabývat marketingovou komunikací se zřetelem na online prostředí. V praktické části bude představena firma a provedena analýza online komunikačních nástrojů na základě sekundárních dat a realizován primární výzkum oslovující zákazníky firmy z hlediska jejich názorů na využívání těchto komunikačních …viacAbstract:
The aim of the bachelor's thesis will be to evaluate marketing communication in the online environment. The theoretical discussion will focus on marketing communication with an emphasis on the online environment. In the practical part, a company will be introduced, and an analysis of online communication tools will be conducted based on secondary data. Additionally, primary research will be carried …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/tvaf9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2024
- Vedúci: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lenka Musilová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / odbor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová