Bc. Natálie Vačevová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy

Marketing communication in the online environment of a selected company.
Anotace:
Cílem bakalářské práce bude vyhodnocení marketingové komunikace v online prostředí. Teoretická rozprava se bude zabývat marketingovou komunikací se zřetelem na online prostředí. V praktické části bude představena firma a provedena analýza online komunikačních nástrojů na základě sekundárních dat a realizován primární výzkum oslovující zákazníky firmy z hlediska jejich názorů na využívání těchto komunikačních …více
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis will be to evaluate marketing communication in the online environment. The theoretical discussion will focus on marketing communication with an emphasis on the online environment. In the practical part, a company will be introduced, and an analysis of online communication tools will be conducted based on secondary data. Additionally, primary research will be carried …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/tvaf9/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 8. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lenka Musilová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné