Současný stav a vývojové trendy mediálního trhu v ČR – Bc. Veronika Ondrová
Bc. Veronika Ondrová
Master's thesis
Současný stav a vývojové trendy mediálního trhu v ČR
Current status and development trends of the media market in the Czech Republic
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce na téma Současný stav a vývojové trendy mediálního trhu v České republice je seznámení s mediálním trhem, jeho současným vývojem a médii samotnými. V teoretické části jsou podrobně popsány jednotlivé druhy médií a jejich historie. Zároveň je nahlédnuto do jejich trendů a následně zhodnoceny výhody a nevýhody, které přináší. Přihlédnuto bude i na užití médií v reklamní …moreAbstract:
The main objective of the thesis "Current status and trends in the media market in the Czech Republic" is the familiarization with the media, media market and its current development . The theoretical part describes in detail types of media and their history. The thesis also focuses on their trends and subsequently evaluates their advantages and disadvantages. The use of media in the advertising field …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/b8evi/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Mediální trh v České republice
Jan Stuna -
Mediální trh v ČR
Alžběta Králová -
Mediální trh v ČR
Diana Kovalčuková -
Mediální trh v ČR v období ekonomick krize
Jonáš Pelikán -
Uvedení nového média na trh a jeho fungování - případová studie projektu Naše adresa
Lucie Prosková -
Mediální trh v ČR, výhody a nevýhody jednotlivých médií v konkrétních podmínkách
Viktor Petr -
Politická reklama v rozhlasu a televizi v ČR
Michaela Hradecká -
Sociální reklama ve vysílání veřejnoprávní televize (rozhlasu)
Ivana BAJGAROVÁ