Bc. Tereza Stević Pátková

Bachelor's thesis

Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti

Impact of Marketing Communications on Consumer’s Behavior
Abstract:
Tato práce se zabývá vlivem marketingové komunikace a jejích nástrojů na dnešní konzumní společnost. Teoretická část je věnována konzumní společnosti, faktorům, které ji ovlivňují a závislostem, kterými trpí. Také spotřebě, jejích formách a nejčastějších obdobích, kdy společnost spotřebovává nejvíce. Poslední kapitolou je marketing a jeho formy. V praktické části se věnuji dotazníkovému šetření, které …more
Abstract:
This bachelor thesis describes the influence of marketing communication and its tools on today’s consumer society. The theoretical part is described by consumer society, factors which influence it and addictions which it sustains. Also consumption, its forms and periods when the society is consuming the most. Last chapter is marketing and its forms. Practical part describes questionnaires which can …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2018
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní