Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti – Bc. Tereza Stević Pátková
Bc. Tereza Stević Pátková
Bachelor's thesis
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Impact of Marketing Communications on Consumer’s Behavior
Abstract:
Tato práce se zabývá vlivem marketingové komunikace a jejích nástrojů na dnešní konzumní společnost. Teoretická část je věnována konzumní společnosti, faktorům, které ji ovlivňují a závislostem, kterými trpí. Také spotřebě, jejích formách a nejčastějších obdobích, kdy společnost spotřebovává nejvíce. Poslední kapitolou je marketing a jeho formy. V praktické části se věnuji dotazníkovému šetření, které …moreAbstract:
This bachelor thesis describes the influence of marketing communication and its tools on today’s consumer society. The theoretical part is described by consumer society, factors which influence it and addictions which it sustains. Also consumption, its forms and periods when the society is consuming the most. Last chapter is marketing and its forms. Practical part describes questionnaires which can …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/oau5v/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STEVI$\backslash$'C PÁTKOVÁ, Tereza. \textit{Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2018. Available from: https://theses.cz/id/4ynz39/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Predrag Miloševič -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Kristýna Svobodová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Daniel Prejza -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Václav Petr -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Yulia Savelyeva -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Martin Vágner -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Evgeniia Galeeva