Bc. Tereza Stević Pátková

Bakalářská práce

Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti

Impact of Marketing Communications on Consumer’s Behavior
Anotace:
Tato práce se zabývá vlivem marketingové komunikace a jejích nástrojů na dnešní konzumní společnost. Teoretická část je věnována konzumní společnosti, faktorům, které ji ovlivňují a závislostem, kterými trpí. Také spotřebě, jejích formách a nejčastějších obdobích, kdy společnost spotřebovává nejvíce. Poslední kapitolou je marketing a jeho formy. V praktické části se věnuji dotazníkovému šetření, které …více
Abstract:
This bachelor thesis describes the influence of marketing communication and its tools on today’s consumer society. The theoretical part is described by consumer society, factors which influence it and addictions which it sustains. Also consumption, its forms and periods when the society is consuming the most. Last chapter is marketing and its forms. Practical part describes questionnaires which can …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní