Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti – Bc. Tereza Stević Pátková
Bc. Tereza Stević Pátková
Bakalářská práce
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Impact of Marketing Communications on Consumer’s Behavior
Anotace:
Tato práce se zabývá vlivem marketingové komunikace a jejích nástrojů na dnešní konzumní společnost. Teoretická část je věnována konzumní společnosti, faktorům, které ji ovlivňují a závislostem, kterými trpí. Také spotřebě, jejích formách a nejčastějších obdobích, kdy společnost spotřebovává nejvíce. Poslední kapitolou je marketing a jeho formy. V praktické části se věnuji dotazníkovému šetření, které …víceAbstract:
This bachelor thesis describes the influence of marketing communication and its tools on today’s consumer society. The theoretical part is described by consumer society, factors which influence it and addictions which it sustains. Also consumption, its forms and periods when the society is consuming the most. Last chapter is marketing and its forms. Practical part describes questionnaires which can …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oau5v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Predrag Miloševič -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Kristýna Svobodová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Daniel Prejza -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Václav Petr -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Yulia Savelyeva -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Martin Vágner -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Evgeniia Galeeva