Komunikační politika pojišťovací makléřské společnosti – Nikola VLČKOVÁ
Nikola VLČKOVÁ
Bakalářská práce
Komunikační politika pojišťovací makléřské společnosti
Communication policy of Brokerage Insurance Company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komunikační politikou mezi pojišťovací makléřskou společností BROKER VISION, s.r.o. a jejími stávajícími a potencionálními klienty. Cílem je analyzovat komunikační postupy společnosti a navrhnout jejich možné zlepšení. V teoretickém zakotvení jsou objasněny pojmy spojené s pojišťovnictvím, marketingovou komunikací a komunikačním mixem. Praktická část je věnována charakteristice …víceAbstract:
This thesis deals with communication policy between an insurance brokerage company BROKER VISION, Ltd. and its existing and potential clients. The aim is to analyze the company´s communication procedures and propose possible improvements. The theoretical part explains Insurance - related marketing communication and communication mix. The practical part is devote to the characteristics of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VLČKOVÁ, Nikola. \textit{Komunikační politika pojišťovací makléřské společnosti}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/4yruzn/.
Jak správně citovat práci
VLČKOVÁ, Nikola. Komunikační politika pojišťovací makléřské společnosti. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková