Google AdWords jako praktický nástroj internetové reklamy: případová studie remarketingu – Bc. Michal Klajban
Bc. Michal Klajban
Master's thesis
Google AdWords jako praktický nástroj internetové reklamy: případová studie remarketingu
Google AdWords as a practical tool of internet advertisement: case study of remarketing
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá remarketingem – metodou společnosti Google, která umožňuje opakované zobrazování reklam stejným uživatelům. První, teoretická část, dává remarketing do souvislosti s personalizovanou reklamou a hlouběji nahlíží do problematiky sledování uživatelů a používání cookies. Zaměřuje na praktické využití nástroje AdWords, který retargeting umožňuje, a porovnává jeho funkcionality …viacAbstract:
The master thesis deals with remarketing – method of Google Inc. which allows repeated displaying of advertisements to the same users. The first theoretical part gives remarketing into the context of personalized advertising and it takes a deep look at problems with tracking users and use of cookies. It's also focus on practical use of AdWords and it compares features of AdWords to the features of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t1f2p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
- Vedúci: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
Internetová reklama na sociálních sítích
Jana Jelínková -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
Ekaterina Syreskina -
Internetová reklama, možné formáty a využití
Petr Bednarski -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Reklama na YouTube a její význam na českém trhu
Jan Borýsek -
Internetová reklama
Veronika Popelová -
Internetová reklama
Tereza Vobořilová