Marketingové strategie veřejných produkcí se zaměřením na jazz konaných na území České republiky v letech 2010 až 2015 s přihlédnutím k jejich dramaturgii – Bc. Petra Kubešová
Bc. Petra Kubešová
Master's thesis
Marketingové strategie veřejných produkcí se zaměřením na jazz konaných na území České republiky v letech 2010 až 2015 s přihlédnutím k jejich dramaturgii
Marketing strategy of public jazz production on the territory of the Czech Republic in the period 2010-2015 with focus on dramaturgy
Anotácia:
Práce se zabývá marketingem veřejných produkcí, žánrově řazených do kategorie jazz, které se konaly na území České republiky v letech 2010 až 2015. Strategie jsou zkoumány prostřednictvím marketingových analýz příslušných akcí. Pozornost je též věnována dramaturgické koncepci. V souvislosti s tím otevírá obecnou otázku aktuálního obsahu žánrové kategorie jazz z hlediska dlouhodobého vývoje.Abstract:
The thesis deals with marketing of public cultural jazz events productions in the Czech Republic taking place in the period 2010-2015. Strategies are researched by method of marketing analysis of individual events. Attention is also paid to the concept of dramaturgy. In that relation the thesis opens the general question of current content of jazz genre in terms of its long-term development.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yys0n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
- Vedúci: Mgr. Simona Juračková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petr Macek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBEŠOVÁ, Petra. \textit{Marketingové strategie veřejných produkcí se zaměřením na jazz konaných na území České republiky v letech 2010 až 2015 s přihlédnutím k jejich dramaturgii}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/4zosgh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Práce na příbuzné téma
-
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Assessment of the financial position and performance of the company O2 operating in the telecommunications industry in the Czech Republic
Weiheng Rao -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
Possibilities of Solving Unemployment - The Comparison between the Czech Republic and China. The Impact on HR in the Corporate Practice.
Xinxin Liu -
The democratization process in the Czech Republic in the 90s
Tereza Rebecca Hoblik -
The development of the Women Rights local group, the proFem case, during the Czech Republic process of ascension to the EU
Alexia Klie Tojal De Almeida -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai