Marketingová komunikace vybrané hotelové sítě – Josefína Ostřanská
Josefína Ostřanská
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané hotelové sítě
Marketing communication of chosen hotel chain
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace služeb vybrané hotelové sítě a návrh marketingového přístupu s důrazem na zefektivnění spokojenosti zákazníků a komunikace. Struktura práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části dochází k seznámení s pojmy týkajících se daného tématu. Popisuje význam marketingu, marketingové komunikace a dále jednotlivé nástroje marketingového komunikačního …moreAbstract:
This bachelor thesis evaluates the current level of marketing communication in specific hotel chain which was chosen. The main aim of this work is analysis and suggestion of marketing approach with an emphasis on customer satisfaction and marketing communication. The structure of this work is divided into two parts. The theoretical part is about getting acquainted with the concepts related to chosen …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OSTŘANSKÁ, Josefína. \textit{Marketingová komunikace vybrané hotelové sítě}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2017. Available from: https://theses.cz/id/4zrjbd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ostřanská, Josefína. Marketingová komunikace vybrané hotelové sítě. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový komunikační mix vybraného lazeňského zařízení X-
Adam Makiš