Bc. Aleš Podnecký
Master's thesis
Regulace reklamy na internetu
Regulation of advertising on the Internet
Abstract:
Cílem práce je rozbor a analýza aktuální situace regulace internetové reklamy v České republice a Evropské unii a dále popis sporných otázek v současné praxi tohoto oboru.Abstract:
The aim of this work is to analyze the current situation of online advertising regulation in the Czech Republic and the European Union, and a description of the issues in the current practice in this field.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rnng0/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2013
- Supervisor: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Reader: JUDr. Eva Kadlecová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Economics of Internet Advertising
Lucie Langmajerová -
Internet jako inzertní médium
Michaela Pařenicová -
Internet jako inzertní médium
Zdeněk Netolický -
Internet a reklama
David Zapletal -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Ochrana whistleblowerů v České republice a legislativa Evropské unie
Anastasiia Mashika -
Dopady předpisů Evropské unie v oblasti zdaňování vozidel na národní legislativy a stav vozového parku
Zdeněk Hubka -
Budoucnost biopaliv v Polsku v kontextu politiky Evropské unie
Žaneta Glosová